Nurmijärvi Vattens kundtjänsts telefonnummer kommer att ändras från den 1 september 2024. Från och med detta datum kommer det gamla numret 040 317 2320 att tas ur bruk och ersättas av två nya nummer för att bättre betjäna kunderna.
De nya telefonnumren för Nurmijärvi Vattens kundtjänst kommer att vara 040 317 2319 och 040 317 2318. Det första numret, 040 317 2319, kommer att hantera ärenden som rör liittymissopimukset (uudisrakennukset), omistajan vaihtosopimukset, työlaskutus och lokajätelaskutus. Det andra numret, 040 317 2318, kommer att ta hand om ärenden gällande vesilaskutus, mittarilukemat, vesipostilaskutus samt ärenden som rör perintään, maksusopimuksiin och sulkuun.
Kundtjänsten kommer att vara tillgänglig måndag till torsdag mellan klockan 9.30 och 15.00 samt på fredagar mellan klockan 9.30 och 13.00. Detta gör det enklare för kunder att få hjälp med sina vattenrelaterade ärenden och frågor.
Nya telefonnummer för bättre kundservice
Bytet av telefonnummer för Nurmijärvi Vattens kundtjänst syftar till att förbättra kundservicen och göra det lättare för kunder att få hjälp med sina ärenden. Genom att dela upp ärendena på två olika nummer kan kunderna snabbare och mer effektivt få svar på sina frågor och lösa eventuella problem som kan uppstå.
Att ha tydliga och specifika nummer för olika ärenden gör det även enklare för kundtjänsten att hantera ärendena på ett effektivt sätt och se till att varje kund får den hjälp och support de behöver.
Möjlighet att få hjälp med olika ärenden
Genom att erbjuda två olika telefonnummer för kundtjänsten ger Nurmijärvi Vatten sina kunder möjligheten att få hjälp med en mängd olika ärenden. Oavsett om det handlar om att teckna avtal för nya anslutningar, byta ägare eller hantera fakturor för vatten och avlopp, finns det nu tydliga nummer att ringa för att få den hjälp man behöver.
Detta underlättar för både kunder och kundtjänstpersonal och skapar en smidigare och mer effektiv kommunikation mellan parterna.
Öppettider för kundtjänst
Det är viktigt att notera att kundtjänsten för Nurmijärvi Vatten har specifika öppettider då de är tillgängliga för att hjälpa kunderna. Genom att ha fasta tider för telefonsamtal kan kundtjänstpersonalen fokusera på att ge bästa möjliga service under de angivna tiderna och se till att kunderna får den hjälp de behöver.
Kunder som behöver hjälp eller support utanför dessa öppettider kan alltid lämna ett meddelande eller skicka ett e-postmeddelande för att få svar så snart som möjligt.
Genom att erbjuda tydliga telefonnummer och specifika öppettider för kundtjänsten strävar Nurmijärvi Vatten efter att göra det enklare och smidigare för sina kunder att få den hjälp de behöver när de behöver det. Med förändringen av telefonnummer från den 1 september 2024 hoppas man kunna öka effektiviteten och kundnöjdheten för alla som är anslutna till Nurmijärvi Vattens vattentjänster.